Службова картка іноземця
Громадянство України – це правовий зв'язок між Україною та фізичною особою, що виражається у їх взаємних правах та обов’язках. Детальніше...
За загальною процедурою для працевлаштування іноземця в Україні необхідно отримати відповідний дозвіл в Центрі зайнятості. Проте для працівників представництв іноземних компаній документом, що дає право працювати в Україні, є Службова картка.
Для чого необхідна службова картка?
Необхідність службової картки працівнику представництва насамперед обумовлена міграційними правилами перебування іноземця в Україні. Іноземець має право перебувати в Україні без будь-яких додаткових дозвільних процедур не більше 90 днів протягом 180 днів. Якщо працівник представництва змушений перебувати на території України більше зазначеного терміну, в даний час законодавець передбачив право працівника представництва оформити тимчасовий вид на проживання в Україні, серед підстав для отримання якого - наявність Службової картки.
Як оформити службову картку?
Оформлення службової картки для представництва належить до компетенції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Для оформлення службової картки необхідно подати такі документи:
- клопотання представництва нерезидента;
- копія свідоцтва про реєстрацію іноземного представництва;
- список працівників-нерезидентів;
- паспорт та фото працівника;
Термін дії службової картки працівника-нерезидента становить три роки.
Вартість послуги оформлення службової картки на працівника представництва становить 1300 грн. Термін оформлення службової картки – 15 р.д.
Додаткова оплата:
- прискорена процедура оформлення службової картки (до 5 р.д.)
- екстрапроцедура (до 2 р.д.)
Відгуки